LG a anunțat că compania este mai avansată în dezvoltarea bateriilor cu acoperire uscată decât rivalii precum Tesla, care încă se luptă să stăpânească procesul.
Acoperirea uscată se referă la procesul de realizare a două componente fundamentale ale unei baterii – anod și catod, între care o sarcină poate călători printr-un electrolit.
Anozii și catozii bateriei sunt fabricați în prezent printr-un proces umed, care este extrem de costisitor și consumator de energie. Acoperirea umedă necesită ca anodul și catodul să fie acoperiți cu solvenți toxici care sunt apoi uscati. Acest lucru se face la temperaturi ridicate în cuptoare lungi de până la o sută de metri consumând cantități mari de energie.
Acoperirea uscată este mult mai puțin consumatoare de energie și, de asemenea, mai ecologică, deoarece cuptoarele de uscare nu sunt necesare și nici nu este tratată cu deșeurile de solvenți.
Tehnologia, este un proces care poate înlocui procesul umed consumatoare de energie pentru a face electrozi catodici și anodici, ingredientul cheie al bateriilor EV. Tehnologia poate reduce consumul de energie în producție cu 30% și spațiul cu 50%.
Tesla a încercat să facă progrese în ceea ce privește acoperirea uscată din 2020, dar metodele incredibil de complicate au făcut ca doar anodul să poată fi acoperit.
Descoperirea LG nu înseamnă doar o producție de baterii mai ecologică și mai curată, ci și un proces mai ieftin, care ar putea reduce prețul vehiculelor electrice .
Recent, LG a semnat un acord de mai multe miliarde de dolari cu Renault pentru a furniza fosfat de fier litiu (LFP) și baterii litiu-ion pentru vehicule electrice. Toyota a încheiat, de asemenea, un acord cu furnizorul de baterii.