Un lucru e clar și știut de toată lumea, BMW nu face vehicule boring, fie ele pe 2 sau 4 roți.
Așa că nici scuterul electric de la BMW Motorrad, CE 04, nu e boring. Dacă va trece pe stradă pe lângă tine, sigur îl vei remarca.
Parcă are un pic de aer de film SF, nu vi se pare?
Cei de la BMW Motorrad se laudă cu soluțiile inteligente de tip Connectivity existente pe BMW CE 04. Acesta vine împreună cu aplicația BMW Motorrad Conected care e în permanență concetată cu scuterul tău electric. Display-ul TFT are 10.25 inch, oferă posibilitatea de divizare a ecranului și oferă date despre autonomie, performanță, durata de încărcare, playlistul preferat, navigația sau apelurile telefonice. Scuterul dispune de un compartiment etanș la apa, ventilat și cu o conexiune USB-C pentru încărcare.
BMW CE 04 oferă în standard ABS, ASC și sistemul pentru apelurile de Ecall. Opțional putem comanda scuterul electric cu DTC, ABS Pro, șa cu spătar integrat și încălzire, asistență tehnică pentru marsharieir sau Keyless Ride.
Garanția oferită de BMW este de 36 de luni.
Specificații tehnice BMW CE 04
Tipul constructiv – Motor sincron cu excitație permanentă, răcit cu lichid
Putere nominală – 15 kW (20 CP)
– 11 KW (15 CP) cu reducere opțională a puterii la 11 kW
Putere maximă – 31 kW (42 CP) la 4900 rot/min
– 23 KW (31 CP) la 4000 rot/min cu reducere opțională a puterii la 11 kW
Cuplu motor maxim – 62 Nm la 1.500 rot/min
Viteză maximă – 120 km/h (controlată electronic)
Accelerație – În 2,6 s de la 0 la 50 km/h
– În 2,7 s de la 0 la 50 km/h cu reducere opțională a puterii la 11 kW
Autonomie conform WMTC – 130 km
– 100 km cu reducere opțională a puterii la 11 kW
Consum de energie electrică conform WMTC – 7,7 kWh/100 km
Recuperare energie – Recuperare automată a energiei în regimul decelerator
Baterie de propulsie – Acumulator de tracțiune cu tehnologie de înaltă tensiune integrat în podeaua autovehiculului, răcire centralizată cu aer, modul de baterie instalat fix, 40 de celule de baterie litiu-ion, 8,5 kWh (6,3 kWh cu reducere opțională a puterii la 11 kW)
Tensiune baterie (nominală) – 148 V
Capacitate de încărcare – 2,3 kW cu încărcător integrat
– 6,9 kW cu încărcător rapid opțional
Durată de încărcare în serie – Aprox. 4h:20min pentru 0-100 % și aprox. 3h:30min pentru 0-80 %
– Aprox. 3h:20min pentru 0-100 % și aprox. 2h:25min pentru 0-80 % cu o reducere opțională a puterii la 11 kW
Durată de încărcare cu încărcătorul rapid opțional – 1h:10min pentru 0-100 % și aprox. 50 min pentru 0-80 % cu o reducere opțională a puterii la 11 kW
Baterie electrică secundară – 12 V / 5 Ah fără întreținere
Sursă date și media BMW Motorrad